Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, T. Koller, M.H. Goedhart & D. Wessels (John Wiley & Sons, Inc., 2020) 



Op het kruispunt van bedrijfsstrategie en financiën ligt waardering. 

Valuation is het beste boek in zijn soort en helpt financiële professionals over de hele wereld om uit te blinken in het meten, beheren en maximaliseren van aandeelhouders- en bedrijfswaarde. Dit boek biedt inzicht in de strategische voordelen van op waarde gebaseerd management, volledige gedetailleerde instructies en nuances die managers moeten kennen over waardering en waarderingstechnieken zoals toegepast op verschillende industrieën, opkomende markten en andere speciale situaties. 

De begeleidende website bevat korte inhoud over belangrijke kwesties, waaronder video's, bespreking van trending-onderwerpen en praktijkvoorbeelden van waarderingen van kapitaalmarkten, en met het meegeleverde DCF-model kunt u berekeningen automatisch voltooien voor een foutloze analyse en waardering van reële bedrijven. Het model zorgt ervoor dat alle belangrijke maatregelen, zoals rendement op investeringskapitaal en vrije kasstroom, correct worden berekend, zodat u zich kunt concentreren op de prestaties van het bedrijf in plaats van op rekenfouten.

Waardering ligt op het kruispunt van bedrijfsstrategie en financiën. In de huidige economie is het een essentiële rol geworden - en een die op alle punten uitmuntendheid vereist. Dit boek toont u alles wat u moet weten en geeft u het inzicht dat u nodig hebt om effectief te zijn.

Schat de waarde van bedrijfsstrategieën om betere besluitvorming te stimuleren
Begrijpen welke bedrijfsonderdelen een moedermaatschappij het best kan bezitten
Grote transacties beoordelen, waaronder acquisities, desinvesteringen en herstructureringen
Ontwerp een kapitaalstructuur die de strategie ondersteunt en het risico minimaliseert

Aangezien de waarderingsfunctie steeds belangrijker wordt in de lange termijn- en korte termijn strategie, hebben analisten en managers een gezaghebbende referentie nodig om zich te wenden tot antwoorden op uitdagende situaties. Valuation staat voorop vanwege zijn reputatie, kwaliteit en prestige, waardoor u de oplossingen die u nodig hebt binnen handbereik heeft.

 Dit boek stelt iedereen, van de beginnende professional tot de doorgewinterde manager, in staat om uit te blinken in het meten en maximaliseren van aandeelhouders- en bedrijfswaarde.

Terug naar insights >


 
 
 
E-mailen
Bellen
Info
LinkedIn